Хмарне програмне забезпечення ResPOS Loyalty-функціональний інструмент маркетингу для залучення покупців, збору і аналітики клієнтських даних, створення цільових маркетингових кампаній, промо активностей, призових акцій, базових механік. Розробка програма лояльності клієнтів на платформі ResPOSLoyalty дозволяє проектувати ефективну й унікальну програми лояльності для ваших покупців. Для цього система підтримує безліч алгоритмів, які регулюють правила нарахування та списання бонусів.

ResPOS Loyalty сумісна з будь-касової програмою і може бути встановлена як самостійне рішення.

Функціональні характеристики

Сегментація і кластеризація клієнтів
Життєвий цикл клієнта, робота з відтоком
Платіжні засоби (здача на рахунок, повернення на рахунок, подарункова карта)
Робота з контрольною групою і відгуком на цільові маркетингові кампанії.

• Краще джерело інформації про Клієнтів і їх реакцій на дії як Компанії, так і конкурентів
• Інструмент диференціації пропозиції клієнтам
• Засіб мотивації клієнтів
• Вид оцінки діяльності компанії
• Система прямих, інтерактивних каналів комунікацій і ОС

• Управління асортиментом
• Управління цінами (тарифами, пакетами)
• Управління торговою зоною (як оффлайн, так і онлайн)
• Розвиток сервісів
• Оцінка і управління промо
• Управління продуктової і бренд комунікацією

ResPos Loyalty сферы применения

роздрібна торгівля / магазини / АЗС / виробники / HoReCa / салони краси / аптеки / супермаркети / кінотеатри / індивідуальні рішення

СИСТЕМНИЙ ПІДХІД

Базова аналітика
-Отчетность
– KPI
– Метрика ефективності

Сегментація
По етапу ЖЦ.
-RFM / – ABC
– Паретто / – Соц-дем
– Географія

Поглиблена аналітика
Кластеризація
– Прогнозування
– Асоціації
– Моделювання “Що якщо …?”